anonym (3.238.*.*)
štvrtok 28. marca 2024, meniny má Soňa, Ilarion, je Deň učiteľov
Hľadať (ALT+S):
☢ Rádioaktivita
106 nSv/h
28.03.2024 18:38
Dar
53,50 €
od 30.08.2008
 

2615302127/1100
účel platby "dar"
AViPro
Počet prístupov:
892670
(online: 21)

PayPal

Články

Úsmev a ľudskosť sú len falošnou hrou na obyvateľov mesta
08.01.2012 - Hosť
Zverejnil: Uhlik
(Redakcia Stara.sk nenesie žiadnu zodpovednosť za obsah článku, ktorý je zverejnený tak, ako bol prijatý v komentároch skupiny v sociálnej sieti Facebook. Na článku bola vykonaná len grafická a gramatická redakčná korektúra.)

Komentár poslanca Michala Šipoša k výrokom primátora PaedDr. Michala Biganiča v článku Verím, že sa ľady pohnú:

1. "V roku 2011 sme rozbehli projekty z minulosti." - polopravda
Nazval by som to korekciou projektov a nie rozbehom. Projekty sa rozbehli dávno pred rokom 2011.

2. "Chceme, aby mestské firmy prinášali peniaze do mestkej kasy, čo doteraz nebolo." - nepravda
Ekos prináša pravidelne financie pre mesto, taktiež Marmon nepriamo cez propagáciu mesta (turisti).

3. "Moja predstava je vytvoriť v historickej budove na námestí, ako je bývalý archív, obradnú a zasadaciu miestnosť pre zastupiteľstvo." - ukradnutá myšlienka
S touto myšlienkou prišiel Pavol Mišenko okolo roku 2004. Taktiež myšlienka klientského centra je prevzatá z nášho volebného programu spred roka.

4. "Pre mňa najväčším sklamaním je, že poslanecký zbor sa celkom nedrží deklarácií a hesiel, ktoré mali pred voľbami." - nepravda
V tomto celom príspevku hodnotí poslancov, určuje im, čo by mali robiť (lobing, prichádzať s návrhmi a riešeniami). Toto je lož, pretože sa to deje. Viem o poslancoch, ktorí lobujú za mesto, prinášajú riešenia a návrhy (interpelácie) na zlepšenie života obyvateľov v našom meste (napr. dotácia vlády na športovú halu, zimný štadión, oprava ciest, schválenie zákona o hazarde, atď.)

5. "Čitateľom prajem šťastný a úspešný rok, aj keď to nebude ľahké, lebo nevieme, ako sa bude vyvíjať ekonomická situácia vo svete, na Slovensku. Prajem ľuďom hlavne pevné zdravie, dobré medziľudské vzťahy v domovoch aj na pracoviskách, lebo ak sú dobré vzťahy, problémy sa dajú prekonať lepšie a ľahšie. Dobré vzťahy, to je základ všetkého, niekedy stačí dobré slovo, úsmev, pozdrav od neznámeho okoloidúceho, aby ľudskosť bolo cítiť všade a na každom kroku." - faloš
Keby to bolo myslené úprimne, už dávno by sme spolu ťahali za jeden povraz, alebo mi chce niekto nahovoriť, že 19-ti poslanci sú blázni, ktorí nevedia, čo je dobré pre naše mesto? Nielen moje osobné skúsenosti s našim primátorom hovoria jasne. Zastrašovanie (telefonáty poslancom po večeroch s vyhrážkami, podávanie trestných oznámení pre názor na sociálnej sieti Facebook), tvrdohlavosť, takmer žiadna komunikácia, tlačenie do vecí, o ktorých sa dozvedáme na poslednú chvíľu, sú jasným dôkazom, že tvrdenia o želaní dobrých vzťahov, úsmeve a ľudskosti sú podľa mňa len falošnou hrou na obyvateľov nášho mesta.

Michal Šipoš, 5.1.2012 14:34, facebook.com


Share on Facebook
Staň sa členom skupiny Stara.sk na Facebooku a sleduj v reálnom čase všetky aktuálne novinky!

Komentáre

Name
Subject
Comment*
* povinná položka

Poradie komentárov: najnovšie hore, najstaršie dole
congratulations - 193.87.*.* (6.2.2012, 12:57 @539)
fraska
Chodit zobronit za podnikatelmi v SL aby mi dali Eur na kampan. Veru teda to je transparentnost ako svina !! Kam sa teda hrabu stare garnitury. Ak budete mat zaujem rad napisem kto napr. Dal Misovi 300Eur na kampan a ani nevedel slusne podakovat a dnes sa tvari ako dolezity.... Zivot je bumerang... Skor ci neskor sa To clovekovi vrati.
46.18.*.* (3.2.2012, 10:47 @449)
To je politika :-)
On dviha z principu ruku proti vacsine navrhov, ktore sa davaju a "chce tahat za jeden povraz". To je uz na smiech. Tato prezentacia je presne priklad jeho politiky. Ukazat sa vsade tam kde sice nic neoplvyvnim ale budem sa tvarit, ze som to "vybavil" ja! To uz je fakt o nicom...
.................. - 85.237.*.* (25.1.2012, 21:08 @881)
Kataster a Malý
Mišo Šípoš dokonca riadi aj Kataster, ktorý ide dole vodou pre nekompetnosť nominovaného človeka. Bez povolenia šoferoval služobný automobil katastra, pretože jeho šef bol dobre naťatý a z Bardejova kde sa ožral nemohol riadiť motorové vozidlo. To sú Pleštinskej nominanti teda Vám poviem. Hlúpe stádo. Ruka ruku myje - a jeden druhého kryje.
Uhlik (25.1.2012, 14:52 @619)
Re: 217.31.*.*
a ty si hádam nemyslíš, že sa také veci robia podaním ruky :) ...
217.31.*.* (25.1.2012, 7:45 @323)
Uhlík, hádam si nemyslíš, že také veci sa robia a overujú u notára, alebo zverejňujú na webe!?! :D:D:D
Uhlik (24.1.2012, 16:47 @699)
Re: Obchod z cigánmi
niekto vie, len chybaju listinne dokazy, aby sme to tu mohli popretriasat verejne ...
ferdinand IV - 217.31.*.* (24.1.2012, 13:40 @569)
Sipos hraje vacsie kino ako vsetci ostatní. Svojou arogantnou hlupostou si ziskava hlasy mladých a tí mu bohuzial naletia. Vacsina z mladych nevidi "prave belave" a tak mlcky odsuhlasia ze stoja za nim. On sa len tisko a naivne smeje v uzadi a nakoniec bude taky isty oplan a chamtivec ako je dzurinda, ci miklos , al aj fico a meciar. Bohuzial ten ostane smrdiet iba tu v meste SL a mlada sprosta vacsina ho bude "zrat" tak ako zrala sucasna generacia boomovu kampan sucasneho primatora, ktory spolu s inými mlcky vypraznuju kasu na zahranicnych nic neznamenajúcich delegaciach z "rozvojovych" krajin kde je zbran je hned pred pychou a chamtivostou!
Fero - 85.237.*.* (24.1.2012, 11:03 @460)
Obchod z cigánmi
Vie niekto o obchode Šípoša a cigánoch ?? Šípoš ako správny kresťan požičal peniaze cigánom a oni mu za to dali zmenky na ich dom pri úrade práce v SL... Alebo o nelegálnom odbere elektriky spol. Nortell ?
Stano - 213.81.*.* (20.1.2012, 16:35 @691)
Renesancny palac som napisal aj ja a vsetky tie ostatne veci od Borisa su spojene s turizmom. Tak ako ty pises ze stadion nieje pre vsetkych ja mozem napisat co mna po turistoch. Namiesto studia na technickej vysokej skole som sa mal ucit za pohonica aby som tych turistov mohol vozit v kroji po meste na voze. Ci? Ved nemozu vsetci obyvatelia mesta pracovat v turizme jednoducho niesme primorske letovisko. A takych miest ako SL je ako sraciek po psoch na sidlisku. Niesme nicim super vynimocnym.
217.31.*.* (20.1.2012, 12:01 @500)
To Stano
Boris ti pekne popísal niektoré investície, ktoré sa v meste spravili a nešli z vrecka súkromného investora. Ale aj tak - či je to štátna alebo súkromná investícia na tom nezáleží dôležité je aby z toho mali osoh a úžitok občania mesta.
Ja si myslím, že jednotlivec alebo skupina by u občanov získala väčšie uznanie, keby prehodnotila zámer rekonštrukcie štadióna a peniaze by použila na inú činnosť s tým, že občania potrebujú niečo prioritnejšie než je dostavba štadióna. Viem, že dotácia 1 mil. € je viazaná na dostavbu, no myslím, že súčasná vláda by bola ústretová ak by bol ponúknutá lepšia myšlienka. Nech si túto moju radu (myšlienku) zoberie niekto hoci aj za svoju keď už tu niekto tak parazituje na cudzích nápadoch resp. činoch a žne úrodu tam kde nerozsieval :)
Boris - 178.40.*.* (20.1.2012, 1:34 @065)
Za poslednych 15 rokov sa napriklad dobudovala hradna veza, renesancny palac, skanzen tiez napreduje, historicky vojensky tabor je tiez lakadlom pre turistov, tiez sa realizuje napriklad projekt revitalizacie namestia sv. Mikulasa ci parku na nam. gen. Stefanika (pozri si vizualizaciu, ktora je tusim aj na stranke mesta a posud sam, co sa v SL viac vyuzije - ci stadion, ci pekny mestsky park). Keby poslanci schvalili investicny zamer na predposlednom zastupitelstve, boli by sme blizsie k splynovni odpadu (a komplexnemu rieseniu v oblasti tepelneho a odpadoveho hospodarstva) - vdaka comu by v buducnosti mohlo mat mesto jednak financie priamo z tohto projektu (splynovanie odpadu + vyroba elektrickej energie), plus by sa triedil a likvidoval odpad, a mohlo byt lacnejsie teplo ci energie (kedze pri splynovani vznika prebytocne teplo, co sa da vyuzivat inde) pre miestnych obcanov - ale pani poslanci to "zmietli zo stola" (citujem p. poslanca Siposa) a cely projekt sa minimalne oddialil. Hlavne ze budeme mat polodostavany/polorozostavany/opat-raz-chatrajuci stadion (pricom milion od vlady mimochodom aj tak nie je zasluhou par tajtrlikov oblecenych v hokejovych dresoch, buchajucich o zem pred Obvodnym uradom hokejkami, ale lobbingu isteho pana z nasho okresu a prebiehajucej predvolebnej kampani - ktory na rozdiel od Michala Siposa chape, ze to boli ucelovo vynalozene prostriedky na kampan a ma dostatok rozumu na to, aby sa tym nechvalil). Este aj za tymi cestami od Sp. Belej po Lackovu stoja ini ludia, a nie medializovana peticia "organizovana" Michalom Siposom (vysledok tu je, a stoji za to , ale slavu si privlastnil ten nepravy - keby za tym bol on, mohol kludne uz tolko vypytat peniaze na potiahnutie noveho asfaltoveho koberca aspon po Hniezdne, kde su este stale zle a nerovne cesty).
195.68.*.* (20.1.2012, 1:10 @049)
...musí prísť zmena...
Pre SĽ ako mesto, a aj okres je dôležité aby sa zmenila, a to o 360 stupňov/a čo najskôr/. Štatisticky sme tu na tom dosť zle, mesto stagnuje, populácia klesá - rok 2010: počet obyv. 16 212, rok 2011 je to 16 210: narodilo sa 170 deti, zomrelo 78 ľudí, rozdiel je 92 + 2 ľudí prírastok - /bohužiaľ, odsťahovali sa/.( Zo 170 narodených detí je 80 rómov a 90 slov.nár.) Mladí odchádzajú za prácou /aj vysokoškoláci/ - nebudú tu žiť, zostávajú tu a rozmnožujú sa len rómovia, ktorí viacmenej nepracujú,atď... Momentálne má Ľubovňa 2000 rómov, čo je 12,40% obyv. mesta, z toho je cca. 70% detí do 16 rokov, ide tu o našu blízku budúcnosť, ak tí začnú rozmnožovanie, tak sme tu všetci v menšine. Nehnuteľnosti už teraz dosť stagnujú-nielen kvôli kríze. To znamená, že čo sa tu slimáčim tempom buduje, je určené pre rómov, ktorí to budú určite postupne časom rozoberať-/zber železa.../.Mesto, ale aj celý okres malo svoj "bum" v 80rokoch - boli tu 3funkčné fabriky(cca.4000zamestnaných)...stavali sa sídliská atď. Bohužiaľ, zaniklo to. Východiskom pre nás všetkých je tu budovať cestovný ruch:(žiť z hradu a Ľubovnianských kúpeľov) a čo je podstatné vysťahovať rómov. Ak nie, tak zbohom Ľubovňa - o pár rokov to už bude jedno, v ktorej časti mesta budete žiť. Nehnuteľnosti budeme predávať za lacno rómom, ak nie rozdávať, a utekať stadiaľ. To sa týka aj celého okresu "štatistika" - 50585 obyv. z toho je cca. vyše 30% rómov. Nie som žiaden rasista a ani straník. Len rozmýšľam nad blízkou budúcnosťou tohto mesta. Možno má niekto plány vytvoriť z tohto okresu rómsku autonómnu oblasť. Všetko je to o politike, o voličských hlasoch, len zabudlo sa na bežných ľudí, a normálnom rozvoji Slovenska. Čo sa týka o budovaní parkov, tak je to dotované z EU fondov, a bola by to hlúposť nevyužiť to.
Stano - 195.68.*.* (19.1.2012, 13:25 @559)
Dobre tak sa mylim. Ale prosim napis mi o inom projekte ktory sa v meste realizoval za posledne roky a ma pre jeho obyvatelov prinos. Ale nepis mi o sukromnych investiciach.
217.31.*.* (19.1.2012, 13:10 @549)
To Stano
Ten, kto by sa mal zamyslieť nad tým čo píše si ty!!!
Ja píšem o štadióne v súvislosti so SL a potenciálnou možnosťou jeho využitia. Tu využitý nebude nikdy.
Nezamestnanosť v okrese 15%, ale hlavne že budeme mať nový štadión. Naozaj zdravé a racionálne myslenie.
A koľko mesiacov v roku sa počíta s jeho prevádzkou? 3-4 mesiace? A zvyšok roka bude mraziarenská technika mimo prevádzky (vypnutá)???
Presvedčil si ma teda - toto SL potrebuje najviac. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Stano - 195.68.*.* (19.1.2012, 12:27 @519)
Preco potom stavaju stadiony po celom svete ked to je podla teba zbytocne vyhadzovanie penazi a ludi to nezaujme. Plavaren a sportovu halu treba zburat ved su to zbytocne peniace. Ani ine sportoviska netreba stavat a ani divadla ci muzea. Tvoj nazor je upne zvrateny. Zamyslel si sa vobec nad tym co pises.
217.31.*.* (19.1.2012, 10:22 @432)
Ako zlepší štadión život obyvateľom? 90-95% obyvateľov mesta naň nikdy ani len nezavíta. Tak teda pre koho bude postavený? Pre tých 5-10%? A aj to preháňam so svojím optimizmom (podľa štatistiky na stránke ObÚ SL má okres 50585 obyv.). A to že ročne by prišlo na štadión 2500 až 5000 ľudí je utópia. Alebo si myslíte, že k nám budú cestovať ľudia z KK, alebo PP či PO
Nikdy si na seba nezarobí!!! A investícia sa nevráti ani za 50 rokov.
Za 1 mil. € (resp. 1,7 mil.€) by sa dal zlepšiť život mnoho ľuďom a mnoho generáciám a to dennodenným využitím počas celého roka (napr. obchvat mesta zo sídliska Západ o ktorom sa dlho len hovorí a nič nerobí... kamerový systém pre vyššiu bezpečnosť v meste... kultúrny dom pre obyvateľov v Podsádku... atď...
Stano - 195.68.*.* (19.1.2012, 6:57 @290)
Prosim hutajte.
Stale cakam na tie mena.

To ze mesto nema na jeho dokoncenie je hamba mesta a nie Michala. Podla Vas by bolo lepsie bez toho. Naco sa o nieco snazit, je to dobre ako to je, ved to do toho hrobu nejako doklepeme.
Nestranný - 92.245.*.* (19.1.2012, 0:20 @014)
Hospodárska kríza
To bolo hrdinstvo pozvat televízie a infantilne sa ukázat v drese a žobrat Fica na posraty stadion, ktory za meláč eur aj tak dokončený by nikdy nebol. Napad fakt ako svina.. Mišo narobil mestu len dalšie nečakané finančné problémy čo dalej.... Akcia, ktorý Lubovian ma velmi nizke IQ urcite patri Sípošovi a vyhráva. Zodpovedný muž a občan SL má ine priority ako užasný aktivista, ktorý začne a nedokonči...
Uhlik (18.1.2012, 23:11 @965)
Re: Stano
veru ... zimny stadion by bol uz len 20 rokov ruina, ale vdaka novym investiciam z neho bude ruina mozno aj dalsich 50 rokov :o) ...
Stano - 213.81.*.* (18.1.2012, 22:17 @928)
To je tvoj pohlad ale, ak by neprisiel s napadom, nevytlacil bildbord a neobliekli si dresy urcite by bol stadion dalsich 20 rokov ruina. Ktory z nasich primatorov , poslancov ci obcanov spravil viac bez toho aby mal na tom nejaky priamy osoh?
Predstav si ze by poslednych 20 rokov sedeli v poslaneckych laviciach terasove socky z druzby a ako primator by im sefoval nacicany Milan. Asi by to nebol velky rozdiel.
kilhU - 195.68.*.* (18.1.2012, 21:38 @901)
Na tom prvom má zásluhu predvolebná kampaň Roberta Fica. Ten druhý je tuším zásluhou šikovného kastelána...

Inak ako chce pán Šipoš presvedčiť mňa, občana SL, takouto prostoduchou formou osočovania? :-(
kilhU - 195.68.*.* (18.1.2012, 21:31 @896)
Na tom prvom má zásluhu predvolebná kampaň Roberta Fica. Ten druhý je tuším zásluhou šikovného kastelána...

Inak ako chce pán Šipoš presvedčiť mňa, občana SL, takouto prostoduchou formou osočovania? :-(
Stano - 213.81.*.* (18.1.2012, 20:39 @860)
Sutaz Kto je vacsi Lubbovian
Prosim skuste niekto zaspominat a napite mi, ci za poslednych 20 rokov tu bol clovek, ktory by pre toto mesto vybojoval projekt co ovplyvni zivot jeho obyvatelov a podpori jeho dalsi rozvoj? Mna napada len 1 000 000 euro na zimny stadion a 1 700 000 euro na renesancni palac ale to neviem kto ma zasluhy.
Daisy - 94.23.*.* (18.1.2012, 0:52 @036)
Komentár z FaceBooku
Nasledujúca reakcia sa objavila na stránke stara.sk na Facebooku pod týmto komentárom. Pridal ju používateľ Michal "Biggy" Biganič. V mnohom s ním súhlasím. Pán Šipoš a jemu podobní by mali viac rozmýšľať ako mestu viac pomôcť a nie ťahať stranícku príslušnosť či rozdielnosť na pôdu nášho maličkého mesta. Konečne sa objavil človek, po ktorom vidno, ako sa mesto mení. Ja sa osobne teším napríklad súčasnej vianočnej výzdobe, či novému ihrisku v parku pri pošte. Môj malý tam už teraz v zime šantí ako drak. Pán primátor by sa nemal nechať odradiť ľudmi ako pán Šipoš.


Prekopírované plné znenie reakcie:

Tak pekne po poriadku...
Ad. 1: Podla coho sudis, ze zloba a nenavist ide zo mna..??? Ako si sa k tomuto dostal..? Poznas jedineho cloveka, ktoremu by som vedome nejak ublizil, ze tvrdis, ze zloba a nenavist ide zo mna..??
Ad. 2: Ohladom predvolebnej ponuky, ktoru som spominal, mam uplne presnu informaciu, pretoze som v momente, ked si to vyslovil, sedel o poschodie vyssie a ci som uz chcel, alebo nie, na vlastne usi som to pocul. Sedeli tam okrem teba 2 dalsie osoby, pricom hlasy vsetkych poznam...
Ad. 3: Prosim, vymenuj mi tych 19 poslancov, o ktorych hovoris. Lebo mam pocit, ze rozpravas o inom meste. Odkial mas, ze 19 poslancov ma iny nazor..?? Ty si ich zastupca, ze vies ake nazory maju..? Ale je fakt, zvysni 18-ti hlasuju uplne zhodne s tebou. Aj na kluboch sa schadzate vsetci 19-ti a spolu, vsak? Odkial si vyhrabal sobrancana?? Mimochodom, podmienka kandidovania v komunalnych volbach je trvale bydlisko v meste/obci, v ktorej sa kandidat uchadza o mandat (to by si mohol vediet).

A teraz komentar k tvojmu komentaru k clanku...
V prispevku, kde si pustil, ze ak aspon 20 ludi da like, das si "tu namahu vyvratit polopravdy a neuprimne tvrdenia v tomto clanku", si vlastne potvrdil, ze nic v nom nie je klamstvo ci nepravda...

1.: Projekt revitalizacie parku na nam. Gen. Stefanika, pokial viem, nebol v plane, ani rozbehnuty - takze sa tam logicky nemalo co korigovat, len tvorit. Projekt revitalizacie namestia sv. Mikulasa sice uz bol, skorigoval sa, rozbehol sa. Co sa ti na tom nepozdava..??
2.: K tomu, ci mestske spolocnosti prinasaju peniaze do mestskej kasy alebo nie, sa vyjadrim ked raz budu informacie o hospodareni zverejnene - bez cisel sa o cislach tazko hovori (ja ich k dispozicii nemam - ale ty, ak ich mas, tak ich prosim uved, nech vieme vsetci, ako mestske spolocnosti funguju). A co sa Marmonu tyka - neviem, kolko prinasa penazi - ale z tvojho tvrdenia usudzujem, ze priamo asi vela nie. To, ze skrz propagaciu sa tu tahaju turisti je sice fajn, ale na hospodarskom vysledku tejto mestskej spolocnosti sa neodrazi, ked sa napriklad zastavia na obed v restauracii napr. v centre mesta...
3.: O predstave Pala Misenka som nepocul - cim nevyvraciam, ze ju nemal - ale kde je napisane, ze to nemohlo rovnako napadnut niekoho ineho..? A keby aj nie - je to podla teba zla myslienka..?? Takisto myslienka klientskeho centra na MsU - ved ty by si mal byt len rad, ze sa nad realizaciou takeho niecoho uvazuje, a nie sa tu dusovat, ze je to prevzate z VASHO volebneho programu... Radsej by si to mal podporovat. Mas snad na tu myslienku patent?? Ved je to absurdne...
4.: ... "Mesto, na ktorom mi zalezi", "Mesto je viac ako politika"... Zabudol si doplnit tieto predvolebne slogany. Teraz konkretne - druhy menovany bol tvoj slogan - ty tvrdis, ze sa ho drzis..??? Ze ty nerobis "politiku"..?? Ved sa vkuse len za stranu schovavas... Ale dobre, cisto hypoteticky, keby aj nie... Raz si v strane, vstupil si do nej po komunalnych volbach, si krasne modry, ides kandidovat na poslanca NR SR, vasi su pri moci... Co si za ten rok v pozicii mestskeho poslanca a vysoko aspirujuceho stranika dosiahol, co si vyloboval KONKRETNE PRE MESTO (pripadne niekto iny z poslancov)? Ako vravis - "viem o poslancoch, ktori lobuju za mesto" - menuj! Staci skutky, mena si uz domyslim (dotacie vlady na zimny stadion a sportovu halu odklepli este v roku 2010, v SL sa cesty neopravovali, a aky vplyv ma schvalenie zakona o hazarde konkretne na SL??)... A mimochodom, "riesenia" ani "navrhy", ani spolu dokopy nie su "interpelaciami"... "Interpelacia" = "verejne polozena otazka clenovi exekutivy v zastupitelstve"...
5.: Nevedel som, ze si taky psycholog, ze hned odhalis, ci clovek mysli nieco uprimne alebo pretvarujuc sa... :o)) Ja mam pocit, ze tento odkaz bol vysloveny ako novorocne prianie vsetkym citatelom, nielen poslancom... A neviem, ako ty, ale ja som zatial nepostrehol, ze 19-ti poslanci by sami tahali za jeden a ten isty koniec povrazu... Vymenuj tvoje osobne skusenosti! Prezrad, kto bol ako zastrasovany, ked nieco vies! Toto, co tu pustas, su dristy s nulovou vypovednou hodnotou - prezentuj dokazy... Trestne oznamenie sme uz rozoberali. Tvrdohlavost???? :oDD Odkedy je tvrdohlavost negativom..?? Takmer ziadna komunikacia?? AKO SA TY SNAZIS KOMUNIKOVAT?? ;o) Pokial viem, ci na Mestskej rade, ci na kluboch, stretava sa s vami. Ved cislo mas, tak co nezavolas, ked sa chces stretnut a komunikovat..? Nemam dovod nedomnievat sa, ze ked si dohodnes stretnutie, nebude s tebou rozpravat... A do coho si bol tlaceny, o com si sa dozvedel na poslednu chvilu???

Otazky v tomto prispevku maju recnicky charakter, teda (ako som si uz u teba zvykol) nepredpokladam, ze sa tu objavia priame a konkretne odpovede...
Nestranný - 92.245.*.* (17.1.2012, 23:17 @970)
Na Mišovom mieste sa zo Starej Ľubovne predsa odsťahujem..
Trápne výroky pred voľbami : Mesto je viac ako politika, a pritom, keď nebol úspešný ako kandidát na primátora a nemal žiadny platený flek vstúpil do SDKU - DS a Pleštinská ho zamestnala na obvodnom úrade. Mišo si myslí naivne, že si môže robiť čo chce a má neobmedzenú moc v rámci urážok ľudí v meste počnúc primátorom. Treba si spočítať 1+1 - Strana sloboda a solidarita v zastúpení Aleša Solára Šípoša podporila v kandidatúre na primátora - pretože sú dlhoročný kamaráti a spolupracovali na rôznych projektoch, kde Šípoš zožal mediálne ovácie a ďalší si to odmakali.Dneska SaS by Šípoša určite nepodporila.. Ďalej KDH - Šipoš zlikvidoval cez svojho Otca člena KDH Pavla Guregu. Šípoš mal taktiku nevstúpiť do SDKU - Ds lebo by KDH nepodporila jeho nomináciu a tak si získal KDH ako ,, nezávisly". podporu. SDKU v Starej Ľubovni malo tlak pani Pleštinskej ktorá zalobovala za Miška a kandidát bol na svete. Ruka ruku myje. Takze to je čistý človek. Skrytý zákulisák....
mlady lubovnan - 46.18.*.* (16.1.2012, 17:55 @747)
Pan Sipos sa sprava ako male dieta, ktore nedostalo hracku
Uplne suhlasim s "kilhu" ... snad o 3 roky nam budete moct dokazat Vasu pravu a nefalsovanu ludskost a usmev ...
kilhU - 46.18.*.* (16.1.2012, 17:47 @741)
ufff
Pán Šípoš,
bod číslo 5 znie ako závažné obvinenie. Zastrašovanie!!!
Hm, to by som si len tak nenechal. Fakt, že to píšete na tejto www.akozewebovejstranke.sk, týmto vyjadreniam pridáva hodnovernosť tlačových konferencií Roberta Fica. Myslím, že len fúkate proti vetru.
Btw, admin by mal urobiť gramatickú redakčnú korektúru celej stránky
somariny - 195.68.*.* (16.1.2012, 14:52 @620)
trepoces
tak ako oznacuje on ze vela tych ideii je polopravd, tie argumenty ma urcite nepresvedcia o nicom. jednak sam nie je schopny poskytnut nejaku lepsiu alternativu ani nic a to ze ked napr. niekto prevezme dobru myslienku ineho cloveka, ktory ju predtym nebol povedzme schopny zrealizovat nie je ziadna zlodejina. niekto je len nafucany ze nie je primatorom, tot vsjo. toto mesto potrebuje triezvy pohlad, spolupracu vsetkych kandidatov a nie trucujuce deti ktore budu chodit zalovat po blogoch, ktore takmer nik aj tak nepozera a nie stale len hundrat jeden na druheho. dost velke sklamania priniesli v tomto smere vladni politici, je smutne ze aj nasi lokalpatrioti sa tiez zacinaju uberat tymto ubohym smerom. VIAC AKO SLOVA PRESVEDCIA SKUTKY, TAK ŃIECO SPRAV MISO A NENADAVAJ TOLKO!
195.68.*.* (13.1.2012, 0:07 @005)
SPRAVODLIVOSŤ
Pán Šipoš máte pravdu,veď kam speje táto spoločnosť a hlavne my ľudia, ktorí žijeme tu v tomto meste. Veď tu sa nepozerá na záujmy a prospech celej našej spoločnosti, ale ide tu o záujem jednotlivca + zopár iných ľudí k nemu patriacich. Naše námestie pravdupovediac, hanbím sa ako vyzerá - žiadna pešia zóna, skoro žiadne pekné obchody a len množstvo rómov vysedávajúcich pri fontáne. A ak tu aj nejaký turista zavíta tak sa čuduje kam to prišiel. 20rokov nič nerobenia poznačilo dosť toto mesto - mladí odchádzajú, rómovia pribúdajú a pýtam sa, príde tu nejaký investor?, určite žiaden - čo by tu robil, veď tu vládne faloš, vytváranie vlastných záujmov, a čo je dosť smutné v neprospech a na smútok nás všetkých, ktorí žijeme tu v tomto meste a jeho okolí. Ďakujem Vám za váš článok a nech sa zamyslia nad tým všetci, ktorí tu žijú - kam Stará Ľubovňa smeruje?!
217.31.*.* (11.1.2012, 13:17 @553)
Mňa by len zaujímalo, či tento chlapík chcel, alebo nechcel spraviť s teraz už súčasným primátorom dohodu o vzdaní sa kandidatúry v jeho prospech.
(c) 1999-2024 Uhlik, uhlik.web v7.0.1.20201119, 0.094s.