anonym (3.135.*.*)
piatok 26. apríla 2024, meniny má Jaroslava
Hľadať (ALT+S):
☢ Rádioaktivita
109 nSv/h
26.04.2024 15:49
Dar
53,50 €
od 30.08.2008
 

2615302127/1100
účel platby "dar"
AViPro
Počet prístupov:
949501
(online: 51)

PayPal

Články

Nevhodný stieračový marketing
31.05.2010 - Hosť
Zverejnil: Uhlik
Chcel by som verejne požiadať všetkých podnikateľov, aby nepoužívali zakladanie reklamných materiálov za stierač ako formu marketingu, keďže táto má skôr negatívny účinok. Okrem zbytočného zdržiavania vodiča pri odchode má aj ďalšie negatívne následky.

Bežne nachádzam za stieračom malé papierové ponuky, ale dnes som našiel za stieračom mimoriadne tučný a vzhľadom na daždivé počasie aj mimoriadne mokrý reklamný materiál, ktorý som musel nie len odhodiť do koša (a zmoknúť tak zbytočne ešte viac), ale navyše mi čiastočne poškodil gumičku na stierači a tak jediný dojem, ktorý na mňa tento katalóg urobil je, že ho už v živote nechcem vidieť a ani značku na ňom uvedenú a teda to malo opačný efekt, než pravdepodobne očakával ten, kto ho tam vložil.

Predpokladám, že podobnú "radosť" mali aj ostatní vodiči na tom istom parkovisku, keďže mali tieto katalógy "napchaté" za stieračmi tiež a museli vykonať rovnakú cestu s katalógom ku smetnému košu, ak teda mali v sebe dosť slušnosti a neodhodili ho len priamo na zem.

Ako alternatívu všetkým podobne zmýšľajúcim podnikateľom odporúčam, aby reklamu šírili prostredníctvom médií, ktoré sú na to určené a prípadné katalógy posielali potenciálnym zákazníkom až na ich vyžiadanie. Ušetria tak nemalé náklady na tlač reklamných materiálov, ktoré vo väčšine prípadov aj tak skončia v koši a zároveň budú mať reálnejší prehľad o účinnosti ich reklamnej kampane. V našom meste je už väčšina domácností pripojená na Internet a tak ponúknuť cielenú reklamu v reklamných systémoch alebo katalóg na vlastnej webstránke je určite tiež veľmi zaujímavý a finančne menej náročný spôsob prezentácie a marketingu.

Na záver ešte predsalen poradím podnikateľom, ktorí sa nevedia zbaviť pocitu, že stieračový marketing je pre nich tá najlepšia forma reklamy. Ak už sa rozhodnete leták alebo katalóg vsunúť za stierač, nevkladajte ho medzi gumičku a čelné sklo, ale medzi rameno a telo stierača, prípadne len medzi iné kovové časti stierača, pretože opakovaný dlhodobý "pobyt" akéhokoľvek predmetu pod gumičkou ju nevratne postupne poškodzuje. Ďakujem.

Tučný reklamný katalóg Avon 0905 862 056 za stieračom


Share on Facebook
Staň sa členom skupiny Stara.sk na Facebooku a sleduj v reálnom čase všetky aktuálne novinky!

Komentáre

Name
Subject
Comment*
* povinná položka

Poradie komentárov: najnovšie hore, najstaršie dole
Uhlik (31.5.2010, 19:46 @782)
Re: DOTAZ
to by ma stalo dalsie zbytocne naklady ...
TONO - 82.28.*.* (31.5.2010, 19:10 @757)
DOTAZ
A poslal si tento text aj na hore uvedele tel. cislo, formou SMS-kt? :)
(c) 1999-2024 Uhlik, uhlik.web v7.0.1.20201119, 0.046s.